Less..

Fick nå damp nyss, på allting bara för att 2 stycken 25+are skrev till mig på bdb.
Men ärligt, visst bryr jag mig inte om dom raggar på andra brudar egentligen, men det är inte fräscht? 
Jag menar, ska 50 åriga snubbar sitta inne på sådana sidor och ragga på tjejer som är 13-18 år?
Det är patetiskt äckligt och pedofil varning över hela grejen, och jag vet att dom inte kommer lägga ner bara för att jag sitter och klagar på min blogg och på min bdb.
Men herregud, gör någonting åt dom här äckliga pedofilerna som finns överallt.
Jag vet att man inte ska döma, men folk som är 25+ och skriver till tjejer som är så mycket yngre,
dom är det något fel på.
Jaja det var ju typ allt,
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0