dag 11 mina syskon

Nu är det ju såhär att jag har sju syskon, två hel en död och 4 halvsyskon.
Men hur som helst.
Janna, hon är 18 år fyller 19
envis och dryg, men ändå världens bästa syster
som jag kan säga allting till. Hon står mig närmast.
Jesper eller nu mera Karl,
är 23 år? tror jag. Bor i umeå
Pratar inte så mycket med honom, men ibland sådär.
Linda, bor i Sundsvall.
Jessica, bor i Gävle.
Å kan dessutom säga att jag saknar henne väldigt mycket, fast jag saknar ju såklart alla för jag har inte så bra kontakt med någon utav mina syskon, förutom Janna men hon bor ju hemma än så länge.
Jens, bor i Gävle.
Marie, bor i Östersund.
Och sen Jonathan så klart, men han är tyvärr inte i livet.
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: jessie

Men jag saknar ju dig med! :) Jag finns ju här, alltid. kram kram

2011-03-16 @ 14:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0